Skip to main content

Επί του παρόντος, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια από τις πρώτες και αγαπημένες επιλογές των αγοραστών.

Σήμερα, το 70% των ανθρώπων αξιολογεί το «eCommerce» ως έναν αξιόπιστο τρόπο για να ψωνίσουν στο διαδίκτυο και να αγοράσουν πράγματα άνετα.

Δεν θα ήταν λάθος λοιπόν αν λέγαμε ότι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου εκτοξεύει την διαδικτυακή επιχείρηση στα ύψη. Και ως διαδικτυακός έμπορος, εάν δεν έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, σημαίνει ότι υστερείτε στην επιχείρησή σας.

Λοιπόν, τι πρέπει να κάνετε για να κάνετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου επιτυχημένη στην αγορά;

Έχετε εμάς δίπλα σας γιατί σε αυτό το άρθρο θα μοιραστουμε τα κορυφαία μυστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου που θα σας βοηθήσουν να το κάνετε καλύτερο στο μέλλον.

Wenet eCommerce 7 μυστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου που θα το κάνουν καλύτερο

1.Αναπτύξτε έναν όμορφο ιστότοπο

Το πρώτο κορυφαίο μυστικό του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η ανάπτυξη μιας όμορφης ιστοσελίδας. Ο λόγος που δίνουμε έμφαση στην ιστοσελίδα είναι γιατί είναι το πρώτο βήμα εισόδου στον κόσμο της ψηφιακής αγοράς.

Απαιτείται ένας ιστότοπος για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Θα συμφωνήσετε όλοι μαζί μας, αν πουμε ότι ένας ιστότοπος είναι σαν να παίρνεις ένα άλλο αναγνωριστικό μέσω κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, μην κάνετε λάθος δημιουργώντας απλώς έναν ιστότοπο. Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι η συνολική διάταξη και ο σχεδιασμός θα πρέπει να είναι επαγγελματικοί, καθώς θα διευθύνετε μια ολοκληρωμένη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επιπλέον, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να δέχεται ευαίσθητες πληροφορίες πελατών, όπως στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας πελάτη.

Wenet eCommerce

2.Συνδεθείτε με τους πελάτες σας

Έτσι, το επόμενο βήμα μετά την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας είναι να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Πώς συνδέεστε με τους πελάτες σας;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια τέτοια πλατφόρμα που βοηθά κάθε έμπορο να συνδεθεί με τους πελάτες του. Επιπλέον, η διαδικτυακή διαφήμιση είναι επίσης ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να έρθετε κοντά στους πιθανούς πελάτες σας και να αρχίσετε μάρκετινγκ των προϊόντων σας.

Ωστόσο, με έναν ιστότοπο, δεν μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας να αισθανθούν και να αγγίξουν τα προϊόντα σας, οπότε εδώ μέσω δωρεάν αποστολής, εποχιακών εκπτώσεων, εγγύησης επιστροφής χρημάτων κ.λ.π μπορείτε να γίνεται ακόμα πιο ελκυστικοί απο τους ανταγωνιστές σας

3.Δώστε περισσότερη προσβασιμότητα για κινητές συσκευές

Σήμερα, οι χρήστες κινητών είναι στην κορυφή. Γιατί; Είναι επειδή οι χρήστες smartphone αυξάνονται μέρα με τη μέρα σε όλο τον κόσμο.

Επί του παρόντος, οι περισσότεροι άνθρωποι συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω κινητών συσκευών όπως smartphone.

Είναι πολύ δύσκολο να έχετε πάντα επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές για να κάνετε online αγορές.

Αυτός είναι ο λόγος που τα smartphone σας διευκολύνουν να επισκέπτεστε ιστότοπους και να κάνετε συναλλαγές από οπουδήποτε σε όλο τον κόσμο. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά και έχει ανταποκρινόμενη σχεδίαση.

4.Προσθέστε φωτογραφίες που μιλούν πιο δυνατά από τις λέξεις

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ έχει να κάνει με το πώς κάνετε τα προϊόντα σας να φαίνονται στον ιστότοπο.

Και μην ξεχνάτε ότι ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτεί εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας από οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο.

Η εικόνα του προϊόντος σας από μόνη της μπορεί να πείσει τους επισκέπτες να μετατραπούν σε πελάτες. Πώς, λοιπόν, επιλέγετε πραγματικά φωτογραφίες που προσθέτουν πραγματικά αξία στον ιστότοπό σας;

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η εικόνα του προϊόντος σας είναι ελκυστική . Ένα άλλο πράγμα στο οποίο πρέπει να εστιάσετε είναι να προσθέσετε φωτογραφίες μεγάλου μεγέθους στον ιστότοπο. Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε φωτογραφίες που έχετε φτιάξει μόνοι σας.

5.Εστιάστε στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας χρήστη

Αυτό είναι ένα άλλο μυστικό του ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορεί να σας κάνει επιτυχημένο έμπορο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εάν έχετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και θέλετε υπερβολική επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, τότε πρέπει να διασφαλίσετε ότι το UX του ιστότοπού σας είναι εξαιρετικό. Σε περίπτωση που η εμπειρία χρήστη δεν είναι καλή, προσπαθήστε να βελτιστοποιήσετε το UX για να προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία στους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

Μερικές φορές, οι επισκέπτες μπερδεύονται και εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας σε ένα δευτερόλεπτο, αυτό γίνεται ένα ποσοστό εγκατάλειψης για εσάς. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι η πλοήγηση στον ιστότοπο είναι εύκολη και απλή. Βεβαιωθείτε ότι το καλάθι αγορών στον ιστότοπο είναι εύκολο στην προβολή και πρόσβαση.

ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

Προγραμματίστε μια Επίσκεψη

6.Βεβαιωθείτε ότι η τιμή είναι διαθέσιμη

Το επόμενο μυστικό για να κάνετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου καλύτερο είναι να κάνετε την τιμή των προϊόντων εύκολα διαθέσιμη στον ιστότοπο.

Έτσι, κάθε φορά που επισκέπτεστε έναν ιστότοπο και σας αρέσει οποιοδήποτε προϊόν, ποιο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα κάνετε;

Ελέγχετε πρώτα την τιμή του συγκεκριμένου προϊόντος. Και αν δεν μπορείτε να δείτε την τιμή, απογοητεύεστε εύκολα επειδή το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει να κάνει με το διαδικτυακό μάρκετινγκ.

Δεν μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τον καταστηματάρχη για να σας πει λεπτομέρειες και τιμές προϊόντων. Όλα είναι διαδικτυακά, επομένως βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι ενημερωμένος και οι άνθρωποι γνωρίζουν τα πάντα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

7.Συμπεριλάβετε κριτικές πελατών

Σήμερα, οι κριτικές πελατών είναι πολύ σημαντικές. Η έρευνα δείχνει ότι το 91% των ανθρώπων διαβάζει τακτικά κριτικές πελατών και το 84% εμπιστεύεται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις προσωπικές συστάσεις.

Επομένως, ως έμπορος ηλεκτρονικού εμπορίου, εάν δεν αξιοποιήσετε τις κριτικές πελατών στον ιστότοπό σας, τότε χάνετε πραγματικά μεγάλο αριθμό πελατών στον ιστότοπό σας.

Απλώς χρησιμοποιήστε online κριτικές στον ιστότοπό σας και διεκδικήστε αυξημένες πωλήσεις κάθε μέρα. Επιπλέον, μην ξεχνάτε ότι οι κριτικές πελατών είναι αρνητικές και θετικές, επομένως δείξτε και τις δύο πλευρές τους για να κερδίσετε την πλήρη εμπιστοσύνη των πελατών σας καθώς και των επισκεπτών του ιστότοπου.

Αυτά τα μυστικά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τα βασικά, ωστόσο χωρίς αυτά μπορεί να αποτύχετε στην επιχείρησή σας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Επομένως, μην κάνετε λάθος αποφεύγοντας αυτά τα μυστικά, αλλά αποδεχτείτε τα και δώστε νέα ύψη στην επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Μετάβαση στο περιεχόμενο