Skip to main content
μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι μια οργανική στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετική, κυρίως για το πλεονέκτημα κόστους. Αλλά χρειάζεται επίσης πολύ ανθρώπινο δυναμικό και χρόνο για να δείτε το περιεχόμενό σας στα σωστά μάτια.

Η επένδυση σε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης εγγυάται ταχύτερα αποτελέσματα.

Ωστόσο, καθώς ο τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ μεγαλώνει, η επιλογή της καλύτερα πληρωμένης διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας μπορεί να προκαλέσει σύγχυση.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα βρείτε 6 διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους οποίους θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επενδύσετε για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αυξήσετε τις μετατροπές.

6 Τύποι διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας


Ακολουθούν 6 τύποι διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε, για την επόμενη διαφημιστική σας καμπάνια.

1. Διαφημίσεις με εικόνα

Αυτοί είναι ίσως οι πιο συνηθισμένοι τύποι διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σχεδόν κάθε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης υποστηρίζει διαφημίσεις με εικόνα. Θα τα βρείτε σε ροές ειδήσεων, πλαϊνές γραμμές και banner. Είναι πιο ισχυρά στο Facebook, το Instagram, το Snapchat και το Pinterest, όπου οι εικόνες είναι η κυρίαρχη μορφή περιεχομένου. Οι διαφημίσεις με εικόνα τραβούν αμέσως την προσοχή του κοινού, γεγονός που τις καθιστά ιδανικές για τη δημιουργία ευαισθητοποίησης σχετικά με την επωνυμία ή ένα προϊόν σας. Μπορείτε να συμπεριλάβετε στη διαφήμιση έναν σύνδεσμο προς μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας ή μια παρότρυνση για δράση όπως “Αγοράστε τώρα”. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτούς τους τύπους διαφημίσεων κοινωνικών μέσων:
-Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας
-Διατηρήστε το κείμενο στην εικόνα στο ελάχιστο
-Προσπαθήστε να ταιριάξετε το στυλ του περιεχομένου που βρίσκεται στις αναρτήσεις σας, καθώς βοηθά το κοινό να συσχετίσει τη διαφήμιση με την επιχείρησή σας πιο γρήγορα.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα διαφήμισης με εικόνα της Bluehost στο Facebook.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

2. Διαφημίσεις βίντεο

Το βίντεο είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ. Μια μελέτη της Wyzowl δείχνει ότι χρησιμοποιείται από το 86% των επιχειρήσεων.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η ίδια μελέτη δείχνει ότι οι άνθρωποι παρακολουθούν κατά μέσο όρο 19 ώρες περιεχόμενο βίντεο κάθε εβδομάδα. Αυτό καθιστά τις διαφημίσεις βίντεο έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τύπους διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Κάθε μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων υποστηρίζει διαφημίσεις βίντεο. Είναι οπτικά σαγηνευτικά, γεγονός που τα καθιστά ιδιαίτερα αποτελεσματικά στο να κερδίσουν την προσοχή του κοινού-στόχου σας. Εκτός από αυτό, με τις σωστές τακτικές SEO, οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν επίσης να κατατάσσονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, οδηγώντας σε μεγαλύτερη αφοσίωση και προβολές.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα διαφήμισης βίντεο in-feed στο Facebook.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οδηγός προδιαγραφών βίντεο μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για τις διαφημίσεις με εικόνα, είναι σημαντικό να έχετε τις σωστές διαστάσεις των βίντεο που δημοσιεύετε. Θα προσφέρει μια πιο ευχάριστη εμπειρία προβολής για το κοινό σας, η οποία μεγιστοποιεί τις συνολικές προβολές, την προσέγγιση χρηστών και την αφοσίωση. Μια διαφήμιση βίντεο in-feed στο Facebook, για παράδειγμα, θα πρέπει να έχει ανάλυση 1080×1080 και λόγο διαστάσεων μεταξύ 9:16 και 16:9. Για το Instagram, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
-16:9 με τις οριζόντιες διαφημίσεις βίντεο
-1:1 με τετράγωνες διαφημίσεις βίντεο
-4:5 με κάθετα βίντεο
Για τις διαφημίσεις TikTok in-feed, η ανάλυση 540×960, 640×64 ή 960×540 είναι η καλύτερη. Η αναλογία διαστάσεων μπορεί να είναι 9:16, 1:1 ή 16:9. Η ανάλυση διαφημίσεων βίντεο Twitter μπορεί να είναι 1280×720 για διαφημίσεις βίντεο με οριζόντιο προσανατολισμό, 720×1280 για κατακόρυφα διαφημίσεις και 720×720 για τετράγωνες διαφημίσεις. Η προτεινόμενη αναλογία διαστάσεων είναι 16:9 για διαφημίσεις βίντεο με οριζόντια ή κατακόρυφα και 1:1 για τετράγωνες διαφημίσεις βίντεο. Για διαφημίσεις βίντεο LinkedIn:
-Ένα βίντεο με οριζόντιο προσανατολισμό θα πρέπει να έχει ελάχιστες διαστάσεις 640 x 360 και μέγιστες διαστάσεις 1920 x 1080. Η αναλογία διαστάσεων πρέπει να είναι 16:9.
-Τα τετράγωνα βίντεο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 360 x 360 και μέγιστες διαστάσεις 1920 x 1920 με αναλογία διαστάσεων 1:1.
-Οι κάθετες διαφημίσεις βίντεο θα πρέπει να έχουν διαστάσεις τουλάχιστον 360 x 640, μέγιστο 1080 x 1920 και λόγο διαστάσεων 9:16.
Οι διαφημίσεις βίντεο Snapchat θα πρέπει να είναι 1080 x 1920 με λόγο διαστάσεων 9:16. Οι διαφημίσεις βίντεο YouTube μπορούν να έχουν ελάχιστη διάσταση 426 x 240 και μέγιστη 3840 x 2160. Η προτεινόμενη αναλογία διαστάσεων είναι 16:9. Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να γίνουν κατανοητές χωρίς τον ήχο ενεργοποιημένο για δύο λόγους: Οι περισσότεροι χρήστες κινητών τηλεφώνων παρακολουθούν βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με απενεργοποιημένο ήχο. Όταν ένας χρήστης έχει ενεργοποιήσει την αυτόματη αναπαραγωγή, τα περισσότερα βίντεο θα αναπαράγονται αυτόματα με τον ήχο απενεργοποιημένο. Βεβαιωθείτε ότι το βίντεό σας έχει ένα μόνο ισχυρό μήνυμα. Τα σύντομα βίντεο, κατά προτίμηση κάτω του ενός λεπτού, τείνουν να έχουν καλύτερη απόδοση. Ωστόσο, μην φοβάστε να καθυστερήσετε λίγο περισσότερο για να μεταφέρετε ένα συναρπαστικό μήνυμα. Είναι καλύτερο να το αφήσετε σε έναν διαχειριστή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο οποίος είναι ειδικός στις στρατηγικές επικοινωνίες, καθώς θα γνωρίζει ακριβώς πόσο καιρό θα πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο βίντεο για να γίνει αρκετά συναρπαστικό.

3. Διαφημίσεις καρουζέλ

Οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων Carousel σάς επιτρέπουν να προβάλλετε πολλά βίντεο μάρκετινγκ ή/και εικόνες σε μία διαφήμιση. Κάθε βίντεο ή εικόνα μπορεί να έχει επικεφαλίδα, περιγραφή, σύνδεσμο και CTA. Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων κοινωνικών μέσων είναι πιο δημοφιλείς στο Facebook και στο Instagram. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις καρουζέλ για να διαφημίσετε ακίνητα, να δείξετε διαφορετικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος, να αφηγηθείτε μια ιστορία επωνυμίας, να προβάλετε πλάνα από τα παρασκήνια ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν ή προώθηση ταιριάζει.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα διαφήμισης καρουζέλ που παρουσιάζει τις διάφορες υπηρεσίες που παρέχει ένα σχολείο.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το Facebook υποστηρίζει ακόμη και μια λειτουργία βελτιστοποίησης όπου εμφανίζονται πρώτα τα καρουζέλ με τις καλύτερες επιδόσεις. Αλλά αν οι κάρτες πρέπει να ακολουθήσουν μια σειρά για να πουν μια ιστορία, εξαιρεθείτε από αυτήν τη δυνατότητα. Για να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά αυτούς τους τύπους διαφημίσεων κοινωνικών μέσων, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες ή οι διαφημίσεις που χρησιμοποιείτε στο καρουζέλ σας είναι οπτικά παρόμοιες για να διατηρήσετε τη συνέπεια. Συνδέστε τις εικόνες ή τα βίντεό σας σε μια σελίδα προορισμού για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες.

4. Διαφημίσεις ιστοριών

Οι διαφημίσεις ιστοριών υποστηρίζονται στο Instagram, το Snapchat και το Facebook. Αυτά σας επιτρέπουν να διαφημίζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ανάμεσα στις Ιστορίες των χρηστών.

Εδώ είναι ένα παράδειγμα.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η σύντομη διάρκεια των Ιστοριών καθιστά αυτούς τους τύπους διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ιδανικούς για προωθητικές ενέργειες που είναι ευαίσθητες στο χρόνο. Οι ιστορίες έχουν μεγαλύτερη ορατότητα, καθώς βρίσκονται στην κορυφή των ροών των χρηστών, γεγονός που τις καθιστά εξαιρετικές για την αύξηση της ευαισθητοποίησης. Μια διαφήμιση Instagram και Facebook Stories μπορεί να είναι:
-Ένα βίντεο που παίζει για 15 δευτερόλεπτα
-Μια φωτογραφία που παίζει για 5 δευτερόλεπτα
-Ένα καρουζέλ που αναπαράγει ξεχωριστό περιεχόμενο, όπως μια εικόνα και ένα βίντεο, σε μία διαφήμιση
Με τις διαφημίσεις Story του Snapchat, μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας ανάμεσα στο περιεχόμενο ή στην ενότητα Discover του Snapchat χρησιμοποιώντας ένα επώνυμο πλακίδιο. Για την ενότητα Discover, μπορείτε να έχετε μια συλλογή με έως και 20 εικόνες ή βίντεο. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτούς τους τύπους διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κάντε τις διαφημίσεις Ιστοριών σας όσο το δυνατόν πιο διαδραστικές. Αποκτήστε έναν λογαριασμό δημιουργού. Θα σας δώσει γνώσεις ανάπτυξης για το προφίλ σας και θα σας βοηθήσει να μάθετε το πιο αποτελεσματικό διαφημιστικό μήνυμα για τις διαφημίσεις σας στο Stories.

5. Διαφημίσεις μηνυμάτων

Ενώ οι περισσότεροι τύποι διαφημίσεων κοινωνικών μέσων εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων ή τις ιστορίες ενός χρήστη, οι διαφημίσεις Facebook Messenger και το LinkedIn Sponsored InMail εμφανίζονται ως μήνυμα. Οι διαφημίσεις του Facebook Messenger εμφανίζονται στην καρτέλα Συνομιλίες ενός χρήστη ανάμεσα στις συνομιλίες τους.

Να πώς φαίνεται αυτό.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ενώ οι περισσότεροι τύποι κοινωνικών μέσων εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων ή τις ιστορίες ενός χρήστη, οι διαφημίσεις Facebook Messenger και το LinkedIn Sponsored InMail εμφανίζονται ως μήνυμα. Οι διαφημίσεις του Facebook Messenger εμφανίζονται στην καρτέλα Συνομιλίες ενός χρήστη ανάμεσα στις συνομιλίες τους.

Να πώς φαίνεται αυτό.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το καλύτερο μέρος της χρήσης της εφαρμογής Messenger είναι ότι μπορείτε να επανεκκινήσετε συνομιλίες με θερμούς πελάτες που έχουν κρυώσει ή με πελάτες που έχουν στείλει μηνύματα στην επιχείρησή σας στο παρελθόν. Το LinkedIn Sponsored InMail σάς επιτρέπει επίσης να διαφημίζεστε μέσω μηνυμάτων. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, πηγαίνει στα εισερχόμενα του LinkedIn των χρηστών.

Εδώ είναι ένα παράδειγμα.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Διατηρήστε τα μηνύματά σας απλά και άμεσα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτούς τους τύπους διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά πώς βρίσκετε τους δυνητικούς πελάτες που πρέπει να λάβουν μήνυμα; Μπορείτε να αξιοποιήσετε ένα CRM για να παρακολουθείτε τους δυνητικούς πελάτες σας για να προσδιορίσετε ποιες πρέπει να στοχεύσετε μέσω αυτών των διαφημίσεων. Συνήθως, είναι εκείνοι που δεν ασχολούνται πολύ πρόσφατα.

6. Διαφημίσεις συλλογών

Οι διαφημίσεις συλλογών είναι από τους καλύτερους τύπους διαφημίσεων κοινωνικών μέσων. Αυτές οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν μια φωτογραφία εξωφύλλου ή ένα βίντεο, ακολουθούμενες από μικρότερες εικόνες προϊόντων που δείχνουν τις λεπτομέρειες της τιμολόγησης και των δυνατοτήτων των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Είναι μια μορφή βιτρίνας που επιτρέπει στο κοινό-στόχο σας να αγοράσει τα προϊόντα σας χωρίς να εγκαταλείψει την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές οι διαφημίσεις καλλιεργούν το ενδιαφέρον των χρηστών για την επωνυμία σας. Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων κοινωνικών μέσων είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί στο Instagram, το Facebook και το Snapchat. Μπορείτε να συνδέσετε κάθε εικόνα σε μια ξεχωριστή διεύθυνση URL.

Ακολουθεί μια απεικόνιση του πώς εμφανίζεται μια διαφήμιση συλλογής στο Instagram.

μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμιση της συλλογής σας παρέχει μια καθηλωτική και πλούσια οπτική εμπειρία. Για να μάθετε ποιοι τύποι διαφημίσεων είναι οι πιο κατάλληλοι για την επιχείρησή σας, πρέπει να δημιουργήσετε αναφορές μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα για καλύτερα αποτελέσματα.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Φυσικά, δεν είναι και οι 6 τύποι διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάλληλοι για την επιχείρησή σας. Ερευνήστε το κοινό σας και επιλέξτε αυτά που πιστεύετε ότι θα έχουν απήχηση σε αυτό. Μετρήστε την απόδοση των διαφημίσεων για να υπολογίσετε τον τύπο που σας βοηθά να πετύχετε τον στόχο της καμπάνιας σας και μην φοβάστε να πειραματιστείτε. H Wenet web solutions είναι εδώ για να αναλάβει όλη αυτή τη δουλειά για εσάς.

Μετάβαση στο περιεχόμενο