Skip to main content
ηλεκτρονικό εμπόριο

Γίνεται όλο και πιο σαφές ότι ο καλός σχεδιασμός επηρεάζει την οικονομική απόδοση. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη της McKinsey & Company για το ηλεκτρονικό εμπόριο διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις που υιοθετούν καλές πρακτικές σχεδιασμού πέτυχαν 32% υψηλότερα έσοδα από τους ανταγωνιστές τους σε μια πενταετία.

Είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να παραμείνουν στην κορυφή του σχεδιασμού του καταστήματός τους, ειδικά αν θέλουν να βελτιώσουν την εμπιστοσύνη της επωνυμίας, να μειώσουν την εγκατάλειψη του καλαθιού και να αυξήσουν τις συνολικές πωλήσεις. Αυτή η ανάρτηση ιστολογίου συγκεντρώνει πολύτιμες πληροφορίες για το θέμα από τους ομιλητές μας στο Printful Threads και περιγράφει πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις συμβουλές στο κατάστημά σας.

Εστιάστε στις αρχές του σχεδιασμού

Οι αρχές σχεδιασμού είναι σημαντικές συμβουλές και πληροφορίες που βοηθούν στη διευκόλυνση της διαδικασίας σχεδιασμού.

Η διατήρηση ενός συνόλου αρχών σχεδιασμού κατά το σχεδιασμό του καταστήματός σας μπορεί να μειώσει τις διορθώσεις και τις προσαρμογές αργότερα. Βοηθά επίσης στην τυποποίηση της εμφάνισης του καταστήματός σας, κάτι που μπορεί να βελτιώσει την πρώτη εντύπωση του πελάτη και να αυξήσει την αγοραστική εμπιστοσύνη. Οι πιο σημαντικές αρχές σχεδιασμού που πρέπει να έχετε υπόψη περιλαμβάνουν την οπτική ελκυστικότητα, την οργανωμένη πλοήγηση, την ανταπόκριση στα κινητά και τη διαφάνεια των πληροφοριών. Όταν αυτές οι αρχές εφαρμόζονται με επιτυχία, βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών σας στον ιστότοπό σας και τους βοηθά να προχωρήσουν στη διαδικασία αγοράς πιο εύκολα. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε για τους διαφορετικούς τομείς που συνθέτουν κάθε αρχή και πώς μπορείτε να τις εφαρμόσετε στο κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οπτική έκκληση

Ο σχεδιασμός του καταστήματός σας βοηθά στη σύνδεση των πελατών σας με αυτό που κάνετε. Επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τη συνολική επωνυμία σας και βοηθά στη διαφοροποίηση της επιχείρησής σας από άλλες. Ο σχεδιασμός του καταστήματος βοηθά επίσης στη μετάδοση της ποιότητας που προσφέρετε στους πελάτες. Θα χρειαστεί να αποφασίσετε για το χρωματικό συνδυασμό, την τυπογραφία και τη φωτογραφία σας για να σχεδιάσετε τα γραφικά σας. Όταν το κάνετε αυτό καλά, οι πελάτες περνούν ευκολότερα στο κατάστημά σας και λιγότεροι περισπασμοί θα τους εμποδίσουν να αγοράσουν.

Σχέδια χρωμάτων

Ο χρωματικός συνδυασμός σας είναι ένα σύνολο χρωμάτων, 2 ή περισσότερων, που σας βοηθούν να διαμορφώσετε την ατμόσφαιρα του καταστήματός σας. Το ένα είναι το βασικό σας χρώμα και το άλλο είναι το δευτερεύον χρώμα σας. Και τα δύο χρώματα θα πρέπει να είναι μονόχρωμα, ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν ως βάση και φόντο για φωτογραφίες προϊόντων και όποια βίντεο προσθέτετε. Εκτός από αυτά τα δύο χρώματα, είναι καλή ιδέα να έχετε ένα 3ο χρώμα που είναι φωτεινό και εντυπωσιακό που λειτουργεί ως έμφαση για την επισήμανση κουμπιών ή συνδέσμων στη σελίδα σας. Βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα που επιλέγετε είναι προσβάσιμα και συμβατά με την ADA.

ηλεκτρονικό εμπόριο

Βεβαιωθείτε ότι ο συνδυασμός χρωμάτων που έχετε επιλέξει δεν δυσκολεύει τους πελάτες να διαβάσουν το κείμενο του ιστότοπού σας.

Τυπογραφία

Η τυπογραφία είναι το στυλ ή ο σχεδιασμός του κειμένου που βοηθά στην επικοινωνία του συναισθήματος της επωνυμίας σας.

ηλεκτρονικό εμπόριο

Η αναγνωσιμότητα έχει σημασία, επομένως διατηρήστε τη γραμματοσειρά του σώματος σας απλή, ώστε οι πελάτες να μπορούν να διαβάζουν εύκολα τις πληροφορίες σας. Μη διστάσετε να είστε πιο τολμηροί με τις γραμματοσειρές επικεφαλίδων, αλλά προσπαθήστε να επιμείνετε σε δύο γραμματοσειρές το πολύ. Δεν θέλετε να κάνετε πιο δύσκολο για τους πελάτες να επικεντρωθούν στην αγορά.

Φωτογραφία

Οι φωτογραφίες βοηθούν τους πελάτες να αποφασίσουν αν θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή όχι. Έρευνα από το Justuno διαπίστωσε ότι περίπου το 93% των αγοραστών ισχυρίζονται ότι οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι βασικοί παράγοντες που αποφασίζουν όταν πρόκειται για την απόφασή τους να αγοράσουν. Η ποιότητα της φωτογραφίας έχει σημασία, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες σας γίνονται σε ουδέτερο φόντο ή τουλάχιστον συμπληρώνετε το χρωματικό συνδυασμό του ιστότοπού σας, ώστε τα στοιχεία σας να ξεχωρίζουν.

ηλεκτρονικό εμπόριο

Στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα θέλετε να έχετε δύο τύπους φωτογραφιών σε όλες τις σελίδες Home, About Us και Store: Φωτογραφίες προϊόντων—αυτές καταγράφουν τα προϊόντα σας από διάφορες οπτικές γωνίες για να βοηθήσουν τους πελάτες να εξετάσουν το προϊόν σας και να δουν αν είναι κατάλληλο για αυτούς. Φωτογραφίες τρόπου ζωής (ή επωνυμίας)—αυτοί οι τύποι εικόνων βοηθούν τους πελάτες να οπτικοποιούνται χρησιμοποιώντας τα προϊόντα σας σε καθημερινή βάση και προσφέρουν περισσότερη δημιουργική ελευθερία για την έκφραση της επωνυμίας σας. Η διαφορετικότητα και η ένταξη έχουν σημασία. Λάβετε υπόψη ποιο είναι το κοινό σας και προσπαθήστε να επιλέξετε μοντέλα που αντιπροσωπεύουν καλά το κοινό σας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενσωματώσει τη διαφορετικότητα στις φωτογραφίες της επωνυμίας σας. Το σημαντικό μέρος είναι ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να δουν τον εαυτό τους να χρησιμοποιούν το προϊόν σας. Αυτό μπορεί μερικές φορές να είναι το σημείο όπου εμφανίζονται οι εσωτερικές μας προκαταλήψεις, γι’ αυτό σας ενθαρρύνω να προκαλέσετε τον εαυτό σας να είναι όσο το δυνατόν πιο διαφορετικός σε σωματότυπο, ηλικία, φυλή, φύλο, ικανότητες και άλλους τομείς όταν σκέφτεστε τη φωτογραφία σας.

Πλοήγηση

Όταν επισκέπτονται έναν ιστότοπο, οι άνθρωποι βασίζονται σε μενού για να πλοηγηθούν όπου θέλουν να πάνε. Διευκολύνετε τους πελάτες να μετακινούνται στο κατάστημά σας και παραμείνετε συγκεντρωμένοι στις αγορές, διατηρώντας το μενού σας τακτοποιημένο και ορατό στην επάνω γραμμή του ιστότοπού σας. Προσπαθήστε να τηρείτε κατά μέσο όρο 3 έως 6 επιλογές μενού και χρησιμοποιήστε αναπτυσσόμενα μενού για να διατηρήσετε το μενού σας τακτοποιημένο.

ηλεκτρονικό εμπόριο

Να είστε όσο το δυνατόν πιο σαφείς όταν επισημαίνετε τις κεφαλίδες του μενού σας. Για παράδειγμα, ένα τυπικό κατάστημα θα έχει αυτές τις κεφαλίδες:

-Σπίτι
-Σχετικά με εμάς
-Κατάστημα
-Best Sellers
-Επικοινωνία

Οι πιο σημαντικές κεφαλίδες σας τοποθετούνται συνήθως στην αριστερή πλευρά και οι κεφαλίδες με λιγότερες επισκέψεις πηγαίνουν στη δεξιά.

Απόκριση για κινητά

Η απόκριση για κινητά είναι το πόσο καλά προσαρμόζεται το κατάστημά σας στις οθόνες κινητών. Είναι σημαντικό να αποκτήσετε αυτό το δικαίωμα για να διατηρήσετε το κατάστημά σας ανταγωνιστικό: περίπου το 55,4% των πελατών έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν στην κινητή συσκευή τους από το 2020 και οι πωλήσεις λιανικού εμπορίου προβλέπεται να φτάσουν τα 437 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος αυτού του έτους. Εάν κάνετε το κατάστημά σας εξίσου ελκυστικό για κινητές συσκευές, δεν θα χάσετε τυχόν πωλήσεις από πελάτες που δυσκολεύονται να κατανοήσουν τη διάταξη του καταστήματός σας στα τηλέφωνά τους. Ελέγξτε εάν ο σχεδιασμός του καταστήματός σας φαίνεται καλός ή όχι στις οθόνες κινητών και φροντίστε να διορθώσετε τυχόν προβλήματα που παρατηρήσετε. Να δίνετε πάντα προσοχή στο πώς φαίνονται τα νέα προϊόντα ή σελίδες που προσθέτετε τόσο σε επιτραπέζιους όσο και σε κινητές συσκευές. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, έχουμε ένα άρθρο που περιγράφει με περισσότερες λεπτομέρειες πώς να κάνετε το κατάστημά σας βελτιστοποιημένο για αγοραστές από κινητές συσκευές.

Διαφάνεια πληροφοριών

Το να έχετε όλες τις πληροφορίες της επιχείρησής σας διαθέσιμες και εύκολα προσβάσιμες στους πελάτες συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Γιατί είναι σημαντική η εμπιστοσύνη; Βελτιώνει τις πιθανότητες ο πελάτης να νιώθει σίγουρος και ασφαλής όταν αγοράζει από εσάς. Δεν χρειάζεται κάθε πελάτης να χρησιμοποιήσει την πολιτική επιστροφών σας ή να επικοινωνήσει μαζί σας, αλλά το να τους ενημερώσετε πώς μπορούν να το κάνουν εάν παραστεί ανάγκη, ανακουφίζει από κάθε αμφιβολία για την αυθεντικότητα του καταστήματός σας. Οι πληροφορίες που πρέπει να έχετε διαθέσιμες στον ιστότοπό σας είναι οι εξής:

-Τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας
-Ένα πλαίσιο συνομιλίας ή φόρμα μηνύματος
-Οι σύνδεσμοι κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής σας
-Οι επιστροφές και η πολιτική απορρήτου σας
-Οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής σας

Δημιουργήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Λάβετε υπόψη τις μετατροπές όταν δημιουργείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Θέλετε να δομήσετε κάθε ενότητα με στόχο να βοηθήσετε τους πελάτες στη διαδικασία αγοράς, ώστε να τους διευκολύνετε να επικεντρωθούν στην αγορά. Για να το κάνετε αυτό, θα θέλετε να ρυθμίσετε την αρχική σας σελίδα και τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και ενημερωτική για τους πελάτες σας.
Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο Printful Threads εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία της δικής σας επιχείρησης εκτύπωσης κατά παραγγελία.

Αρχική σελίδα

Η αρχική σας σελίδα χρειάζεται ξεκάθαρα, σύντομα μηνύματα για να βοηθήσετε τους πελάτες στη διαδικασία λήψης αποφάσεων αγοράς. Μια παρότρυνση για δράση (CTA) που ενθαρρύνει τους πελάτες είτε να αγοράσουν κάτι είτε να εγγραφούν στη λίστα email σας θα πρέπει να υπάρχει στο banner του κορυφαίου ήρωα—τη μεγάλη εικόνα που εκτείνεται στην κορυφή της σελίδας σας κάτω από το μενού που χρησιμεύει ως αφετηρία. Εάν το κατάστημά σας είναι εκτεταμένο, μπορείτε να επιλέξετε να τους καθοδηγήσετε στη σελίδα με τις καλύτερες πωλήσεις ή στη σελίδα νέων προϊόντων.

Το CTA είναι μια παρότρυνση για δράση με τη μορφή ενός κουμπιού με υψηλή ορατότητα που προσκαλεί τους πελάτες να κάνουν κάτι στη σελίδα σας.

ηλεκτρονικό εμπόριο

Εάν επιλέξετε να τους προσκαλέσετε στη λίστα αλληλογραφίας σας, μπορείτε να διαφημίσετε τυχόν νέα προϊόντα ή προσφορές μέσω email marketing σιγά σιγά μέχρι να είναι έτοιμα να αγοράσουν. Απλώς βεβαιωθείτε ότι το email σας έχει ένα CTA ώστε να κατευθύνεται στη σελίδα του καταστήματός σας.

Διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς

Η σωστή δομή της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς σας βοηθά τους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα από εσάς χωρίς επιπλοκές. Θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά σύντομα βήματα που τους καθοδηγούν ανώδυνα στη σελίδα αποστολής και πληρωμών, όπου θα πληρωθείτε μόλις ολοκληρώσουν την αγορά τους. Η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής:

1.Προβολή προϊόντος—ο πελάτης ξεκινά την απόφαση αγοράς
2.Προσθήκη στο καλάθι—ο πελάτης αρχίζει να δεσμεύεται
3.Στο καλάθι—ο πελάτης λαμβάνει τις τελικές αποφάσεις
4.Αποστολή και πληρωμή—ο πελάτης δεσμεύεται να αγοράσει
5.Σύνοψη παραγγελίας—καθησυχάζοντας τον πελάτη μετά την αγορά

Η πραγματοποίηση αλλαγών στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά εάν το κατάστημά σας αναπτύσσεται ή ο στόχος σας είναι να επεκταθείτε γρήγορα, ίσως είναι καλή ιδέα να επενδύσετε σε έναν επαγγελματία για να το διαχειριστεί. Λάβετε υπόψη ότι οτιδήποτε κάνετε για να απλοποιήσετε και να απλοποιήσετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς για τους πελάτες μπορεί να συμβάλει στη μείωση της εγκατάλειψης καλαθιού.

Προβολή προϊόντος

Η σελίδα του προϊόντος σας δείχνει στους πελάτες τι έχετε προς πώληση και περιλαμβάνει μερικές φωτογραφίες, πληροφορίες και ένα CTA για να αγοράσουν το προϊόν αμέσως ή να το προσθέσουν στο καλάθι τους. Αυτή η σελίδα είναι επίσης το πρώτο βήμα της διαδικασίας αγοράς, επομένως είναι σημαντικό να απαντάτε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις και να ενημερώνεστε άμεσα για όλες τις πληροφορίες του προϊόντος σας, ώστε οι πελάτες να μπορούν να επικεντρωθούν στις αγορές αντί να αναζητούν τις ιδιαιτερότητες.

“Η σελίδα του προϊόντος σας είναι ό,τι πιο κοντά θα έρθουν οι πελάτες σας να αλληλεπιδράσουν με το προϊόν σας”

Για να δημιουργήσετε μια σελίδα προϊόντος που οι πελάτες βρίσκουν χρήσιμη, συμπεριλάβετε τα εξής:
-Συνεπείς αναλογίες μεγέθους εικόνας που δείχνουν το προϊόν από διαφορετικές γωνίες
-Πληροφορίες για το υλικό του προϊόντος και ή οποιεσδήποτε οδηγίες φροντίδας καθαρισμού
-Ένας οδηγός μεγέθους με μετρήσεις για να βοηθήσει τους πελάτες να αποφασίσουν το μέγεθός τους -Κοινωνικές αποδείξεις και μαρτυρίες πελατών για να βοηθήσουν τους πελάτες να αισθάνονται ασφαλείς
-Μέσες αξιολογήσεις προϊόντων (δηλαδή 5 από 5 αστέρια) που δείχνουν σχόλια για το προϊόν
-Μια γραμμή κωδικού κουπονιού για τους πελάτες να προσθέτουν τυχόν εκπτωτικούς κωδικούς που έχουν
-Ένα κουμπί CTA που οι πελάτες μπορούν εύκολα να εντοπίσουν και να κάνουν κλικ για να το προσθέσουν στο καλάθι
-Μια καρτέλα διαθεσιμότητας προϊόντος ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν εάν το προϊόν σας έχει εξαντληθεί
-Ένα μπλοκ εμφάνισης μέσου χρόνου παράδοσης για την ενημέρωση των πελατών για τους χρόνους παράδοσης

Προσθήκη στο καλάθι

Το δεύτερο βήμα της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς είναι η προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι. Αυτό είναι όταν ο πελάτης σας αρχίζει να δεσμεύεται να αγοράσει το προϊόν σας. Ρυθμίστε το κατάστημά σας έτσι ώστε όταν ένα προϊόν προστίθεται στο καλάθι, ο πελάτης σας να μην μετακινείται απευθείας στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς. Εάν είναι δυνατόν, συνεχίστε να μιμηθείτε την εμπειρία των πραγματικών αγορών και κάντε έναν αριθμό να εμφανίζεται δίπλα στο εικονίδιο του καλαθιού που υποδεικνύει ότι έχει προστεθεί ένα προϊόν αντί να μετακινήσετε τον πελάτη σε διαφορετική σελίδα. Εάν ο ιστότοπός σας έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να φέρνει πελάτες στο καλάθι κάθε φορά που προσθέτουν ένα προϊόν, θα είναι πιο δύσκολο για αυτούς να κοιτάξουν γύρω από το κατάστημά σας και να βρουν περισσότερα στοιχεία που μπορεί να θέλουν να προσθέσουν — ενδεχομένως να σας κοστίσει περισσότερες πωλήσεις. Ορισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν σας διευκολύνουν τον έλεγχο του τρόπου λειτουργίας αυτού του τμήματος, αλλά αν έχετε επιλογή, προσπαθήστε να το επεξεργαστείτε (ή να προσλάβετε κάποιον για να το προσαρμόσετε) με βάση τις παραπάνω συμβουλές.

Στο καλάθι

Μόλις ο πελάτης σας επισκεφτεί το καλάθι του, είναι έτοιμος να αποφασίσει αν θα ολοκληρώσει την αγορά ή όχι. Δεν θέλετε οι αγοραστές να εγκαταλείψουν τα καλάθι τους, επομένως προσπαθήστε να βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε όλες τις πληροφορίες εκ των προτέρων για να αποτρέψετε δυσάρεστες εκπλήξεις για τους πελάτες, όπως απροσδόκητα έξοδα αποστολής ή ασυνήθιστους τρόπους πληρωμής. Πληροφορίες που πρέπει να συμπεριλάβετε:

-Πιστοποιητικά ασφαλούς αποστολής
-Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής
-Ένας σύνδεσμος προς την πολιτική επιστροφών σας
-Μέσος χρόνος αποστολής

Εάν έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνεται η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς του καλαθιού σας, επιτρέψτε στους πελάτες σας να προσαρμόσουν την ποσότητα του προϊόντος στο καλάθι τους με ενημερωμένο συνολικό κόστος. Προσφέρετε επίσης μια επιλογή σύνδεσης, αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσουν τα στοιχεία του καλαθιού αν αποφασίσουν να εγγραφούν.

Αποστολή και πληρωμή

Το τελευταίο βήμα της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς είναι όταν ο πελάτης σας προσθέτει τα στοιχεία πληρωμής και αποστολής και ολοκληρώνει την παραγγελία. Να συμπεριλαμβάνετε πάντα τα τελικά έξοδα αποστολής, μια επισκόπηση των προϊόντων στο καλάθι τους και το συνολικό κόστος ολόκληρης της παραγγελίας. Δεν θέλετε να δημιουργήσετε καμία δικαιολογία για το γιατί ο πελάτης σας πρέπει να φύγει από αυτήν τη σελίδα για να ελέγξει οτιδήποτε, καθώς μπορεί να κάνει πιο πιθανό να εγκαταλείψει το καλάθι. Εάν μπορείτε, κάντε αυτό το βήμα πιο εύκολο για τους πελάτες σας, συμπεριλαμβάνοντας τις ακόλουθες συμβουλές προσαρμογής:

-Δείξτε ένα σημάδι επιλογής δίπλα στις πληροφορίες (π.χ. όνομα, αριθμός κάρτας) που είναι σωστές. Χρησιμοποιήστε ένα κόκκινο X δίπλα σε πληροφορίες που πρέπει να διορθωθούν, ώστε οι χρήστες να έχουν ευκολότερο χρόνο να καταλάβουν πού έκαναν λάθος.
-Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιλογές πληρωμής που δέχεται ο ιστότοπός σας είναι ορατές και περιλαμβάνουν τυχόν πιστοποιητικά εγγύησης ασφάλειας που συνοδεύουν.
-Μην χρησιμοποιείτε αναπτυσσόμενο μενού για πληροφορίες που απαιτούν ημερομηνία, καθώς είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να το πληκτρολογήσουν αντί να τους αναγκάσουν να κάνουν κύλιση σε ένα μίνι ημερολόγιο.
-Στην ενότητα πληρωμής με κάρτα, συμπεριλάβετε μια εξήγηση για το τι είναι ένα βιογραφικό σημείωμα, καθώς ορισμένοι χρήστες μπορεί να έχουν ξεχάσει πού ή τι είναι αυτό.

Σύνοψη παραγγελίας

Η σύνοψη της παραγγελίας είναι το τελευταίο μέρος της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς και είναι σημαντικό για τη δημιουργία εμπιστοσύνης και ασφάλειας μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησής σας. Όταν ο πελάτης σας ολοκληρώσει την παραγγελία του, δείξτε του μια πλήρη περίληψη της παραγγελίας και στείλτε ένα αντίγραφο στο email του. Φροντίστε να τους ευχαριστήσετε που συνεργάζονται μαζί σας και συμπεριλάβετε τον αριθμό παραγγελίας.

Εάν δεν έχετε συμπεριλάβει ακόμη επιλογές για να τους ζητήσετε να εγγραφούν, μπορείτε να το προσθέσετε εδώ—έχουν ήδη συμπληρώσει όλα αυτά τα πεδία πληροφοριών, επομένως θα είναι ευκολότερο να τους κάνετε να εγγραφούν.

Κύρια παρασκευάσματα

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου καταστήματος που κερδίζει πωλήσεις και χτίζει εμπιστοσύνη με τους πελάτες δεν είναι εύκολο κατόρθωμα, αλλά αν τηρήσετε τις βασικές αρχές αυτού του οδηγού, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να πετύχετε. Απλώς θυμηθείτε να είστε πάντα εκ των προτέρων και ειλικρινείς σχετικά με όλα τα κόστη και τους χρόνους παράδοσης, φροντίστε να καθησυχάζετε τους χρήστες σχετικά με τις πληρωμές και την πολιτική επιστροφών σας και να δομείτε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο τακτοποιημένη. Θα λαμβάνετε λιγότερες ερωτήσεις από τους πελάτες, θα αποφύγετε αρνητικά σχόλια από τυχόν εκπλήξεις που μπορεί να έχουν και θα καταλήξετε με λιγότερες επιστροφές εάν είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν μια απόφαση.

Μετάβαση στο περιεχόμενο